Wednesday, August 26, 2009

apabila berkata tentang L.E.L.A.K.I dalam hidup hamitaf inia

Dalam hidup yang serba indah ini

lelaki dan wanita dicipta kan untuk melengkapkan hidup masing masing...

masalahnya kan

apabila lelaki yang di harapkan untuk melengkapkan diri ini yang dah semestinya serba tak lengkap

saya jadi lagi tak lengkap

faham ke tidak???


saya perlukan seseorang yang tak ada sifat pemarah

sangat penyayang

tak benyak kerenah

suka merajuk sikiiiit je

dan ketinggiannya apabila my head is exactly on his chest

siapa ada ketinggian tu boleh la datang audition yea :P


masalahnya kan

apa yang mereka tak faham adalah

1. saya tak nak present, saya nak anda ada di saat saya perlukan anda

2. saya tak kisah kalau anda tak msg, tapi sila lah balas apabila msg masuk

3. saya tak suka apabila anda menaikkan suara tanpa sebab dan mula la nak kata "awak ni"

sangat tak suka

4. kadang kadang anda PMS lagi teruk dari saya tau...

5. kalau dah suka atau sayang orang lain cakap saja kat saya, i dont mind....dari membiarkan saya tergantung tak bertali menunggu awak dari subuh pagi tengah hari petang senja n sehinggalah malam....


i only need someone who can n will be able to guarantee me a life that is far from hatred, anger and full of sorrow....


P.S ,P.S

this is my new love interest

ha ha ha

Kim Heechul :)

I LOIKE HIM!!!

2 comments: